Csomagszállítási információk
- Magyarországi kézbesítési cím esetén
Amennyiben házhozszállítást kér vagy csomagpontot választ, a csomagok szállítását partnerünk, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.; továbbiakban: GLS) végzi, illetve a 685/2023. (XII. 29.) Korm. rendeletnek való megfelelés értelmében Vásárlóink a Magyar Posta csomagküldő szolgáltatását is választhatják (MPL Házhozszállítás).
Termékeinket a XI. kerületi Váli utca 5. szám alatt található Nest-On bemutatóteremben is átveheti. Várják Önt szeretettel munkanapokon 11:00 és 18:00 óra között. Kérdés esetén Puskás Nikolettát keresheti a +36 30 358 5670-es telefonszámon.
A csomagok átfutási ideje
GLS
A GLS csomagkézbesítést munkanapokon végez, 8:00 és 17:00 óra között.
Amennyiben a címzett megrendelését munkanapon 12:00 óráig rögzíti, a csomagkézbesítés a következő munkanapon történik.
Munkanapon 12:00 óra után leadott megrendelés esetén, az ezt követő 2. munkanapon kerül kiszállításra a termék.
Munkaszüneti napon vagy ünnepnapon rögzített megrendelés esetén a csomagkézbesítés az ezt követő 2. munkanapon teljesül.
MPL
MPL csomagkézbesítés esetén a kézbesítési idő a Magyar Posta szabályzata szerint alakul.
Csomagszállítás díjak
GLS Házhozszállítás: 1.490 Ft
MPL Házhozszállítás: 1.990 Ft
GLS Csomagpont: 790 Ft
Utánvét
A címzettnek lehetősége van a megrendelés során utánvétes fizetést választani. Az utánvét beszedése díjmentes. Az utánvétet a címzett készpénzzel vagy bankkártyával is kiegyenlítheti. A bankkártyával kiegyenlített utánvét összegéről bizonylatot kap. A fizetés a következő hitelkártyával vagy betéti kártyával teljesíthető: MasterCard, Maestro, Visa, American Express.
Utánvétes fizetési mód nem választható a budapesti Nest-On bemutatótermi átvétel esetén, kizárólag online fizetés vagy PayPal.
Rugalmas kézbesítés
A GLS Házhozszállítás rugalmas kézbesítést vállal, ami három kézbesítési kísérletet jelent. A csomag feladásakor e-mailben értesítik a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzettnek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.
GLS Csomagpont
Országszerte több mint 1200 GLS csomagautomata választható több mint 300 településen. A választott átvételi hely nyitvatartása szerint vehetők át a csomagok.
Ügyfélszolgálat
Ha a megrendelést követően bármilyen kérdése van a csomagszállítással kapcsolatban, a GLS címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálatát tudja hívni, munkanapokon 7:00 és 20:00 óra között.
Telefon: +36 29 88 67 00
Mobil: +36 20 89 00 660 (Nem emeltdíjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.)
- Svédországi kézbesítési cím esetén
- Amerikai Egyesült Államok